Hej

Hej i södas var jag på godiskuppen där var det än överdomare som sa att mina sporrar var för hökt up men jag måste ha dom där för anars kan jag rida utan sporrar och det står inte att man inte får had dom så. Hon sa även att dom var för longa men det sa dom att dem inte var på Hööks men det är inte dom fel men en fik rida med vinklade sporrar och det är olaglit. Man fik inte hoppa med len täcke på fram hoppnigen sa hon men det får man ha. I första klasen gick det bra men jag tänkte på hur knep hon var och då tapa jag fåkus och glömde att det var lera melan min stövel och stigbygen ochtaba jag den men jag ramla inte av och i andra klassen tapa jag fokus helt och ett ner. Jag kommer alldrig mer vara på godiskuppen mer inte när hon är över domare jag har tapat allt och på söndag ska jag tävla Blacky men ar inte sugen längre men mamma har betalt så jag måste hoppa då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0